FOTO & VARDAG

promenad på landet

Hej! Igår eftermiddag var vi ute en liten promenad här ute på landet. Var verkligen jättehärligt, för det är så himla fint här! Kan inte vänta tills sommaren kommer och man ska ner här och fota.. Idag ska vi dra oss hemmåt igen, ska bli sjukt skönt att komma hem också, och träffa vännerna och så. Känns inte som att jag varit hemma så mycket på jullovet, utan jag har mest varit bortrest.. :/ Men det är ju kul det med.. Nu ska jag in och duscha och göra mig iordning för dagen.. Känns som att det varit lite tråkigt här på bloggen nu dem senaste dagarna.., är det något ni är sugna på att jag gör? Kanske typ Dagens outfit, eller veckans vill ha eller något sånt? Kommentera vad ni vill! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback