FOTO & VARDAG

.

- Jag kommer att svara på frågorna (förhoppningsvis) nästa vecka, i en video.
-Man får ställa så många frågor man vill.
-Jag kommer svara på alla frågor, förutom då om jag får någon jätteprivat..
 
Så, fråga på! :)♥


Hej vill först bara säga att du har jätte fin blogg och att den nya headern är super fin:)

1. Din största dröm?
2. Ifall du fick tre önskningar vad skulle du önskat dej?
3. Vad vill du bli när du blir stor?
4. Är du tillsammans med någon?
5. Om det hade skridits ett zombie virus i världen och flera miljoner redan hade drabbats, vad hade du gjort?

2013-07-11 · 18:01:52

Hur långt skulle du vilja gå med bloggen?
Hur kan det komma sig att du har tre efternamn? Är inte det jobbigt?
Vad blir nästa köp?

2013-07-11 · 18:04:26

Hej kajsa violamang jag är din lille broprsa felix hahahaha<3ha det bra

2013-07-11 · 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback