FOTO & VARDAG

Fredag kväll

Idag var det fredag. Det går så himla snabbt och om bara några veckor sitter man vid skolbänken igen. Det var ett tag sen jag uppdaterade här på bloggen... Jag har befunnit mig i skogen nu sen i måndags och kom hem idag. Kvällen spenderades vid havet med moster, mormor, mamma, lillebror, och pizza. Mysigt! Snart ska jag hoppa in i duschen och skölja av alla äckliga aljer man fick på sig från havet.., ja, vattnet var typ helt brunt..
Festivalen som är igång här i Helsingborg just nu har jag inte varit på ännu. Kanske blir en runda där imorgon.., vi får se!
Snart ska jag sätta igång med youtube.., väntar på den perfekta stunden, än har den inte kommit i alla fall, haha.
Jag skriver mer imorgon förhoppningsvis ! Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback