FOTO & VARDAG

Förkyld

Heeej! Igår vart det lite tomt här., jag vet. Hela dagen låg jag och snorade och kollade på massa serier.
Usch vilken förkylning jag fått nu alltså! Nyser hela tiden, och snoret bara rinner och rinner.., mysigt! ^^ Nu också när det varit strandväder..!
Hade tänkt ut den bästa outfiten till skolavslutningen på tisdag., alltså kläder jag redan hade hemma. Men när jag provade det blev det så sjukt tråkigt, så nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra..
Sitter och lyssnar på one direction och sjunger med, med min extremt fina snorhals stämma.. Jag har slut på musik nu som är bra. Allt är uttjatat.., så man får väll lyssna på sånt som man inte lyssnat på på länge.
Aja..., uppdateringen kommer väll bli bättre nu när sommarlovet börjar! Jag ska fylla på min videofyme med en massa klipp har jag bestämt. Och så kommer det komma en massa kul inlägg också! :)
Kram♥
Btw, Spelade in en video i fredags, Klicka HÄR för att komma till den!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback