FOTO & VARDAG

Midsommar

Glad midsommar!
Ett lite sent inlägg och så.., men jag har inte haft tid att blogga innan idag. Dagen har i princip varit fullspeckad och det har gått väldigt snabbt! 
Vid lunchtid åkte vi och plockade blommor. Det fanns inte så många, men vi fick ändån ihop ett par fina buketter.
Jag hade inte med någon bikini, så jag kunde ju inte bada :( , så jag fick sitta på stranden och kolla på medans de andra badade i det varma havet. Efter badandet åkte vi hem och fixade mat. Jag gjorde sallad och tårta (glömde ta bild på tårtan.. :/). Men maten vart i alla fall jättegod. Efter maten gick vi en liten runda i parken och njöt lite av den sista kvällsolen.
Ja.., det har varit en bra midsommar.., även fast att mitt försök till en blomkrans inte lyckades så bra.
Imorgon ska jag och min lillebror hem till mamma. Där ska vi packa, för på söndag drar vi till Italien! Yeey!, Det ska bli så sjukt kul!
Hoppas ni haft en mysig midsommar! Kram♥
Lite slarvigt tagna bilder...
 
 


Fin du är ^^

2013-06-25 · 15:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback