FOTO & VARDAG

Slapp dag

Hejhej! Har riktigt ont i halsen idag och är superförkyld.. Kan väll bero på att man trott att sommaren kommit, fast att det fortfarande varit för kallt för att gå utan jacka. I onsdags var det ganska så kallt på morgonen och då cyklade jag bara i en tunn tröja och shorts till skolan. Ja, men jag får väll skylla mig själv faktiskt. Idag är det superfint väder ute.., men trots det sitter jag och min lillebror inne. Vi har kollat film och ätit pannkakor med nutella, ja.., någon gång får man ju faktiskt feta sig lite, haha :D Jag har inte ens orken att ta mig ut.., huvudet dunkar och jag har säkert feber. Skulle varit super perfekt (inte riktigt...)om den kom nu tajmat till skolavslutningen.., jag var ironisk om ni inte förstod det... :) Jag får vila upp mig nu. Ska ta och göra ett videoinlägg, för det har jag planerat hela dagen! Hoppas ni mår bättre. Kram♥
En bild från förra helgen och en bild på pannkakorna.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback