FOTO & VARDAG

Sommarlooov

Bild från Filippas instagram, @filippalundgrenn
Jaaa! Det är helt sjukt, kan inte fatta det, men nu äntligen är det sommarlov!
Vi började inte förrän 11 idag och var bara i skolan i 1 & en halv timme. Vi fick våra betyg från denna terminen och ja.., ganska nöjd är jag. Efter skolan cyklade jag och Filippa ner till stan. Vi virrade runt ganska länge eftersom vi kom in på massa smågator som vi inte kände till men tillslut kom vi fram.
Först tog vi en sub, och efter det köpte vi jordgubbar och satte oss vid kärnan och bara njöt av det härliga vädret. Ja, det var ju ingen dålig start på sommarlovet och om mindre än 2 veckor åker jag, mamma, lillebror och petri mot Italien.
Nu ligger jag i soffan och har precis kollat på några avsnitt av New Girl. Asså det är helt sjukt hur snabbt tiden går! Nu ska det bli uppdatering här! Det lovar jag! Ha det bra!, Kram♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback