FOTO & VARDAG

Longboard

 
Min nya longboard. Är supernöjd med den. Jag räknade ihop exakt alla mina pengar och då hade jag råd med denna. 500 :- på teknikmagasinet.
Hej! Sitter i mina träningskläder och ska snart ta något att äta. Vi hade ju idrottsdag idag, vilket gick ganska så bra. Vissa grenar har jag blivit bättre på och vissa sämre. Men egentligen så bryr jag inte mig så mycket vad jag har i kulstötning eller längdhopp, bara jag har hyfsad kondition. Efter all friidrott skulle vi ta oss mot skolan igen där vi skulle springa 2 km. Vi gjorde det för ca. en månad sen och då gick det ganska så dåligt. Jag tog ut mig totalt idag och sprang på ungefär 10 minuter, dvs 3/4 minuter bättre! :D Nu är det äntligen helg och det närmar sig mer och mer sommarlovet. Wihoo! En superbra helg önskar jag er! Kram♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback