FOTO & VARDAG

Torsdags-inspiration

Bilder från pinterest, ni hittar mig här
Tjenare! Vad blir det av med den här bloggen?, ja de undrar jag med.., men jag väljer att ha den kvar eftersom jag ändån på nåt sätt fortfarande vill blogga, jag har ju grejer att komma med, men inte alltid, det är därför uppdateringen är så jädrans seg. Idag har jag haft en av dem här lite halv dåliga dagarna jag har ibland, allt bara känns jobbigt och jag klagar på allt och när jag äntligen kommer hem från skolan kurar jag upp mig i fåtöljen med datorn i knät. Snart ska jag käka tacos, så det kan ju göra dagen lite bättre :)
Häromdagen var jag i skogen (verkligen?!), precis i solnedgången, trodde inte det skulle gå och fota i det ljuset men jo det gjorde det, ska kolla igenom dem bilderna nu och även redigera lite, så kommer dem bilderna förhoppningsvis upp imorgon! :D 
Annars får ni ha en trevlig kväll ! Kram♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback