FOTO & VARDAG

Words

Helluuu
Är fullt medveten om att denna bilden(eller texten) visats på bloggen innan, men nu var det så att jag inte har andra bilder att visa så det fick bli den här.
Idag är det fredag och just nu är klockan 10 i 6. Mormor är här på besök och har käkat tacos med mig och min lillebror. Snart åker tvn på och fredagsmyset kommer fram, som man väntat på hela veckan.. 
Om ni undrar varför det är så dålig uppdatering så är det så att jag liksom inte har lust att skriva onödiga inlägg när jag inte har annat att tjata om än vad jag gjort (dvs. skolan...). Annars för tillfället sitter jag och lyssnar på musik, typ det bästa som finns att göra.. Ska ta lite bilder på min nya jacka imorgon så att ni kan få se den :) 
Önskar er alla en mysig fredagskväll, ät rejält med godis. Kram♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback