FOTO & VARDAG

Kär

 
Hej!
Hela lördagen har spenderats på ikea och biltema. Har köpt lite ljus, spetsgardiner↑ och massa mer. Är helt kär i spetsgardinerna! Så himla fina, dock kommer dem släppa in en hel del ljus, men det skiter jag i, iaf nu på vintern.. Snart ska jag äta fiskpinnar (standard)och efter det blir det lördagsmys. Är himla spänd på att se hur dem framkallade bilderna ser ut imorgon(framkallade bilder med mamma så dem är hos henne), ska sätta upp dem på väggen lite snyggt, om det nu blir så snyggt.., haha, i min tanke är det snyggt iallafall! Jag måste verkligen skärpa mig med uppdateringen nu!
Jag och pappa har bytat kamera nu denna veckan så jag ska fota med en Nikon D3200 istället för D3100, tycker faktiskt det blir finare bilder med D3200, men det hänger ju på objektiv osv. Måste byta header, för den jag har nu börjar bli lite tråkig.. :D Ni får ha en mysig lördags kväll och så titta in på bloggen imorgon igen! Kram♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback