FOTO & VARDAG

Mycket på gång i livet, eller inte..

Hej! Har inte riktigt haft lust eller tid till att blogga. Har inte riktigt haft någonting att blogga om heller.
Just nu sitter jag och lyssnar på musik. Slutade skolan tidigt idag, redan 5 i 2, skönt! Efter jag skrivit detta inlägget ska jag och mamma välja ut en massa bilder vi ska beställa hem, alltså framkalla bilder med andra ord. 
Har världens träningsvärk från gårdagen. Powerwalkade som bara den till skolan igår och jag kände riktigt hur jag skulle få träningsvärk. Asså det är riktigt så så att jag knappt kan gå när jag suttit ner en stund. Riktigt läskigt, haha.., har klagat över det hela dagen också.. :s 
Nog pratat om det.., imorgon är det torsdag och jag har då en ganska chill skoldag framför mig. Jag skriver mer när jag har viktigare saker att berätta, haha.. Btw, så har jag ett par nya skor, kanske blir ett inlägg om dem senare.. Ha det bra! Kramiis♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback