FOTO & VARDAG

Nytt i garderoben

Hej! Nu är vi hemma igen och när jag skrivit klart detta inlägget ska jag sätta mig med hemtentan som ska vara inlämmnat på tisdag.., sjukt tight blir det att bara ha 2 dagar på sig.., menmen! Det på bilden är vad jag fick med mig hem ifrån göteborg; En super mega gossig halsduk från Monki (älskar den affären), för 150:-, Ett par "boyfriend-carrot-fit" byxor från BikBok, för 599:-, Och en Peplum topp från BikBok aswell, för 149:- 
Sjukt nöjd med alla köp.., var först lite skeptisk till byxorna eftersom jag aldrig provade just dem, utan provade en ganska liknande modell, men när vi stod i kassan valde jag till sist dem på bilden. Har bestämt mig för att behålla dem nu iaf. Har haft en jätte mysig helg iaf, vi var både på liseberg och i stan, så vi har ändån hunnit med en del! Nu måste jag slita mig från datorn, haha. Ha det bra! Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback