FOTO & VARDAG

Chillin With the dog (:

Hejhej! Försökte ta lite bilder med lilla rush.., men dem blev ganska suddiga eftersom han har ganska svårt att vara stilla! Hans humör går upp och ner hela tiden, Ena stunden så är han superbusig, andra gången så ligger han och sover :) Weird, men ja.., han är ju valp så! Det är för mörkt nu för att gå ut och fota, även om jag skulle viljat. Men snön får hålla i sig några dagar till hoppas jag! Ligger och lyssnar på ed sheeran, tog på mig lite myskläder innan.., för jag känner mig inte helt frisk, är ganska förkyld mm. Är sjukt sugen på att skriva en sång.., men jag är sjukt dålig på att sjunga.. Jag ska nog sätta mig och "påta" nu.., det är en sån stick cirkel så man kan sticka typ benvärmare och sånt! :) Vi hörs! Kram <3
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback