FOTO & VARDAG

Lite kort om vad jag gjort idag...

Hej! Idag har jag varit på väla med hanna och filippa, var jättekul. Roligt att göra något med sina vänner nu, eftersom jag för det mesta bara varit med familjen över jul och så! Det var ganska mycket fint på rean, men det är ju inte alltid man har råd, men iallafall hittade jag ett par shorts, ett par uggs(fake), och ett par joggingbyxor! Det blev jag nöjd med, sånt som jag faktiskt behövt.. Imorgon drar jag, min pappa, och min lillebror ner till min farmor&farfar i trelleborg, ska bli kul att träffa dem nu för det var typ ett halvår sen sist.., och sen till nyårsafton ska vi ner till min pappas typ "sommarhus", eller hus.., det ligger på landet så det är lite mysigt! Men jag har iallafall internet, så uppdateringen kommer förhoppningsvis vara bra! Ska ta många bilder hoppas jag, så det är väll det man kommer se mest av på bloggen nu de närmaste dagarna, ha det bra! Kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback