FOTO & VARDAG

Lucia

 
Hej! Blev ett lite sent inlägg idag, men jag var bara tvungen att renskriva min saga jag skrivit i skolan.. Har säkert suttit i flera timmar nu med den och har värsta värken i armarna och händerna :( Jag, Filippa, Hanna, och min lillebror lussade ju imorse på min mammas jobb! Det gick jättebra.., och det var skönt att missa skolan en timme på morgonen också! :) Nu är jag jätte trött, och det är sjukt skönt att det är fredag imorgon! Nu ska jag nog gå och lägga mig, för jag är skit trött! Btw!, Är ni ute efter lite 1D fanfcs? Du hittar en superbra blogg om det HÄR , själv älskar jag dem!, Har man börjat läsa ett kapitel måste man läsa nästa! :) Kolla in den! Ha det så bra, vi hörs imorgon och hoppas på bättre uppdatering då! Kram<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback