FOTO & VARDAG

Svampbob fyrkant

Hejhej! Sitter och kollar på svampbob.., han är sjukt kul, älskar det programmet!, Man blir liksom aldrig för gammal. Funderar på att fixa ny header.., Det är ju liksom vinter, och jul nu. Så det hade varit kul, får se om jag gör det. Har inte varit bättre uppdatering idag heller, men när jag kom hem från skolan idag var jag bara så himla trött.., så nu har jag legat någon timme framför tv:n under täcket, mysigt! Men det känns som jag piggnat till nu igen, så vi får väll se vad jag kommer på.. Ikväll ska jag äta tacos :D Det ska bli gott. Och det är ju så himla gött med helg nu alltså, det är ju bara en vecka och typ 2 dagar kvar till julafton! Längtar!!, Vi ska fira jul i göteborg hos min moster i år. Jag var där och hälsade på senast i somras, så det är väll på tiden att hälsa på nu igen :) Och jag ber sjukt om ursäkt för att jag inte haft orken att dra mig ut med kameran.., min katt är ute så han kan jag heller inte fota, men jag skriver ett inlägg senare igen! Vi hörs, Kram <3


sv; nej tävlingen avslutas på julafton! :)

2012-12-14 · 18:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback