FOTO & VARDAG

Trött..

Hej! Är trött, jätte trött. Min mormor och morfar är hos mig så min mormor ska göra pannkakor till oss :) Redigerade massa bilder, som liksom är gamla, eller jag satte dit texter på dem. Den bilden där^ uppe har filippa tagit, tyckte den var ganska fin! Texterna har jag fått från , skratta inte nu.., men jag var i en möbelaffär i helgen, och där fanns massor med tavlor och sånt med fina texter på, så jag skrev ner dem. Det var en väldigt kort dag i skolan idag, skönt! Första lektionen fick vi 'håla' på och sen hade vio bara 2 andra lektioner, vi slutade alltså efter lunch :D Min katt kom precis och la sig i mitt knä, fett mysigt! Han är nog världens bästa katt, Elvis heter han! Vi hörs imorgon, btw! Följ gärna mig på instagram :) kajsaleidersdorffnord heter jag där! På twitter heter jag @kajsaviolas ,och på bloglovin söker man bara på bloggen :D Ha en fortsatt bra kväll! Kram <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback