FOTO & VARDAG

Bad bloggning..

 
 Läskig mask, jag vet.. Hoppas ni inte blev för skrämda!, hahah.. Köpte den på vasa museet i stockholm. Nu är jag hos min mamma, var en sväng på väla innan. Känns lite tråkigt att få säga och visa vilka julklappar man ska få! Faktiskt.. Önskar mig beats, lila.. Eller några andra hörlurar :) Nu ska jag maila in till coop vilken bild jag ska ha på min 1d tårta. Längtar faktiskt till min födelsedag!! Hade tänkt att bjuda in filippa, hanna och kanske benjamin på min födelsedag så kunde vi äta tårta och ha ett litet tårtkalas, haha.. :D Omg, min moster är en directionater, alltså hon lyssnar på lite av deras låtar och så, det är min mormor lite också! Gud vad roligt.., hon ska ju komma då på min födelsedag och äta One direction tårta med mig då, hihi! Ja, vi hörs, förlåt för att det varit sååå dålig uppdatering, ska bättra mig, lovar! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback