FOTO & VARDAG

BLAH BLAH BLAAAH

Haha, hejhej! :)
Sitter och lyssnar på musik, såklart tog ju biljetterna slut idag! :( Efter tio minuter! :/, alltså till 1D konserten, men vi har mailat en kille så vi kanske får biljetter iallafall, fast till i stockholm då. Jaja, första dagen i skolan efter höstlovet avklarad, det går så himla fort så snart är det liksom helg igen! :O Hade jätte roligt med hanna och filippa, träffade dem nu efter skolan.. :D Men vi hörs imorgon, vet inte om jag pallar tids inställt, så jag skriver senare sen när jag kommit hem istället! :) Nu ska jag gå och äta köttbullar, puss heej! <3
En bild på min 'älsklings' äng, eftersom jag inte har något annat på G just nu i bildväg.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback