FOTO & VARDAG

Hata ellet Älska, två starka ord

Hej.. Vill tyvärr inte ta det här på bloggen med vad jag menar med rubriken, det känns lite för privat och inget som jag vill dela med mig av :) Har sån fruktansvärd huvudvärk :S När jag skriver i min lilla dagbok, så känns alla problem och bekymmer som bortblåsta typ, känns skönt! Jag har en så snäll lillebror som går ut och hämtar vatten till mig,haha! Alltså det bästa som skulle kunna hända nu är att det börjar snöa. Det hade seriöst räddat min kväll! Ska gå och byta om till något bekvämare, och kanske läsa en bok eller något, jag vill så sjukt mycket ha det nya frida nummret! Har lust att cykla och köpa det nu! Ska jag fan.. FAAAAN VAD TRÅKIGT JAG HAAAAR... :// Hejdå, kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback