FOTO & VARDAG

Let it snow, Let it snow, Let it snow

Hej!
Känner mig innestängd.., var hemma från skolan idag, eftersom vi tog spruta igår så kände jag mig lite dålig idag också utav den, och det gör skitont i min arm. Nu längtar jag riktigt mycket till min födelsedag alltså! Bara känslan av att fylla år och att få massa paket. Jag vet iochförsig redan vad jag ska få, men ändån.. Och sen så ska jag beställa en tårta, med ett foto på 1D på! Alltså, lite löjligt kanske, men kul ändån.., man fyller bara 13 en gång och jag blir ju tonåring!, så jag började kolla på vilken bild jag ska välja, svårt val alltså, sen så skrev jag ut några :D Har börjat lyssna lite på Ed sheeran, han är sjukt bra alltså!!.., han har skrivit några One Direction låtar också t.ex "Over again" och "LIttle things". Han är fett bra. Nä men nu ska jag kolla fb och så! Kraaam <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback