FOTO & VARDAG

Shine bright like a diamond

/Tjaaaa! HEj! Har precis kommit hem från filippa.. Det har faktiskt varit en rolig måndag, för att vara måndag, haha! Nej men jag lånade en engelsk bok, som jag ska läsa nu, vill träna lite extra på engelskan, det är ju rätt kul att kunna och så. Sen på onsdag ska vi köpa en dagbok, haha.. nej men det är ju sjukt kul att läsa när man är äldre, och det är ju lite skönt också att skriva ner alla sina bekymmer och tankar i en dagbok också! Har hittat tillbaka till en låt, den med coldplay, paradise! Sjukt bra alltså.. Många känslor i den typ som kärlek, den är lite ledsam och kanske lite glädje osså? Ja jag vet inte.. Är sjukt trött, ska snart äta! Känns som jag ser dåligt :S Får låna pappas glasögon ;D  OCH JAG LOVAR JAG SKA GÅ UT OCH FOTA SÅ VI FÅR LITE FINA BILDER HÄR PÅ BLOGGEN! vI HÖRS, KRAM <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback