FOTO & VARDAG

Du är fan den ända jag tänker på

Hej! Vaknade klockan typ 7 idag. Jippiii.. Alltså, tror att jag vaknar för jag sover bredvid min telefon, men när jag skulle vända mig om imorse och kolla vad klockan var så såg det ju så klart ut som någon stod bakom min dörr, så jag blev ju rädd och sånt.. Så jag gick upp vid halv åtta, sen nu precis var jag ute med mamma en sväng, och kameran hängde med! Så jag tog några bilder, men inte så många :)
Idag ska jag och mamma åka och handla till hennes jobb, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra.. Kanske göra en önskelista eller nåt.., för den 3 december, då jäklar.. då blir jag tonåring.. Känn på den vaa! Skojjaa. Nej men jag ska ta lite käk nu. Vi hörs kram:*
#NOH8 :)


Hej kajsa! Snygga bilder du har tagit, keep the good work up änna:)

/den bästa kusen

2012-10-20 · 10:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback