FOTO & VARDAG

- jag kan inte gråta över dig, min mascara är för dyr

Godmorron!
Det första jag gör påmorgonen, eller klockan åtta gick jag upp :/, ja men jag satte mig och lyssna på musik och sen gick jag in på fb och kollade lite och sånt, Hittade en häftig tatuerung som jag gärna skulle velat ha ifall jag skulle fått en tatuering! Jätte fräck är den.. Sen spara jag MASSA bilder på 1D igår så nu har jag typ hundra på datorn.. Idag så hostar jag som in i, men det är ingen hosta det är typ bara luft ;S Men jag kanske ska fota dr. martens bilder med filippa! Annars vet jag inte vad jag gör.., skit det är ju skola imorgon! Men det ska ändån bli lite kul! Nej, nu ska jag inte tråka ut er mer.. Kram och hej :)
Den är lite så fin.., och ja är tvungen att slänga in nåra på one direction också, haha :P
:*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback