FOTO & VARDAG

You can try but never stop me, cuz this is what i made of!

Hejhej! Idag har varit en av dem värsta dagarna i mitt liv typ, nä men nästan! Asså det va ju hemskt att ta spruta! Det spände som in , efteråt.. men sen så fick vi saft och godis.., och vi ska ta två till! ;S VILL INTEEE, Men iallafalla, sen efter vi haft EPA så stack jag, filippa och benjamin ner till stan, först åt vi en sub på subway, sen så gick vi till ebbas fik och åt en arraks boll! :) Sen gick vi in i maria kyrkan och tände ett ljus, jag tände för min gamla hund teo.. Saknar han verkligen! :'( 
Ja, sen klättra vi upp för en brant backe och gick till kärnan typ, där jag satt och lyssnade på one direction, benjamin klättrade runt och nfilippa fotade! Jag hade ju tyvärr inte med min kamera! :( Men ja.., har jätte ont i huvet och i armen av den JÄVLA  sprutan! Har inga bilder på teo på denna datorn, men han va verkligen en super hund, som en bästa vän! Min pappa fick han när jag va typ två år, sen har jag lixom växt upp med han. Snälla kan någon ta tillbaka tiden till förr?! Allt va så bra när man va liten! :') MOOOMENTS IN TIME I'LL FIND THE WORDS TO SAAAY! :))) 
Ta hand om er!, see ya later allegator' 
puss&kram
 



~ Ett litet bildhav igen^^ ~



Så fin blogg Kajsa <3333;***

Svar: hihi.., tack gumman! <333 ;***
Kajsa Leidersdorff Nord

2012-09-12 · 19:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback