FOTO & VARDAG

Angående designen

Hej! Har varit USEL uppdatering och det är jag fullt med veten om. Men jag håller på för fullt med att försöka hitta rätt design och få till det. Är helt och hållet okunning om den här stilmallen och alla kodmallar det ska stå rätt i och allt. Bara massa siffror och en enda stor sörja eller vad man ska kalla det enligt mig iallafall.. Jag tänker absolut INTE lägga ner bloggen, för jag älskar att blogga! :) Just nu är det typ en blandning av två designer, haha..  Har både skola och annat som ska göras, så det kommer ta några dagar innan designen är klar igen! Så då vet ni, en ny design kommer upp till helgen, och då kör jag igång med bloggandet igen! Ska bättra mig, promise :)
(Min dator segar som in i och har krånglat till det för mig hela tiden.., den måste också rensas..)
Hoppas ni alla har det bra! Kram<3
 
 
 


sv: vad härligt! men du har gått i skolan nu den här veckan alltså?

jag ska träffa en kompis och på ett kalas! :)

2013-04-05 · 09:38:11

Bloglovin byte? :)

2013-04-05 · 20:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback