FOTO & VARDAG

En solig dag

Det är så sjukt härligt nu när det är så varmt! Har försökt njuta av vädret idag, fast det är lite kallt fortfarande i vinden :) Jag fick min longboard, vi slapp köra ända till löddeköpinge och hittade en här i helsingborg i stället för ett rimligt pris. Jag skriver mer om den sen med bilder och så.. Efter vi varit på väla gick jag en promenad med mamma och efter det lite senare gick vi ut på gräsmattan utanför oss och låg där på en filt i några timmar. Skönt var det.. Nu ska vi väll snart äta lite och senare ska vi ta en runda igen och jag tar med longboarden och kameran. Vad har ni hittat på idag? Hoppas ni haft en härlig dag i det fina vädret :) Kram<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback