FOTO & VARDAG

Katten Elvis

Hej! Idag är det söndag och hemma är det städning som pågår.. Varför vet jag inte riktigt, men det behövs väll. Senare ska jag till min pappa och då ska jag nog träffa Filippa och kanske ut och gå med henne, eller jogga.
Tog bilderna på min katt Elvis härom dagen när han satt ute på balkongen och njöt i solen. Nu ska jag klippa ihop ett inspirations collage och fortsätta lyssna på musik.. Får se om jag fortsätter med städningen också, höh.. Ha en bra dag! Kram<3
 


Vilken söt katt! :)

Svar: Tusen tack! Så himla kul att du gillar bloggen min. Okej, vilket nummer blev du på blog`lovin?
Nu följer jag dig! Blev nummer 6. kram! :)

2013-04-07 · 14:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback