FOTO & VARDAG

Monday

Hej! Slutade 20 i 4 idag och cyklade direkt hem efter det i det fina vädret! Så himla skönt att solen är framme. Man blir liksom mycket gladare. Hade inga nya bilder på g.., så det blev en från i helgen :) Ikväll ska vi äta tacos, så jag ska snart sätta igång att hacka lite grönsaker. Pappa sa att vi förtjänade det nu.., för att vi haft det extremt kämpigt med hunden.., Han biter på allt och skäller som bara den. Är trött i hela kroppen och har ont lite överallt, eftersom vi hade värsta muskel övningarna på gympan, och jag är inte sådär supertränad så jag kommer få värsta värken. Men, ja.., jag får helt enkelt stå ut. Åh, känner hur gott jag luktar, hah, fick lite av Filippas VS bodysplash innan på gympan, vilket luktar himmelskt :)
Hoppas ni haft en bra dag! Kram<3


fiiin!

- grymt kul att du gillade den! hoppas du fortsätter att kika in! del två är ute nu btw!

2013-04-10 · 21:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback