FOTO & VARDAG

Onsdag

Hej!
Dagen har gått ganska snabbt, vilket jag ville att den skulle göra.. Försöker få skolan överstökad nu när det bara är 7 veckor kvar till sommarlovet vilket jag är sjukt taggad till! Innan idag för någon timme sedan var jag, min mamma och min lillebror och gjorde pass, Eftersom vi ska till Italien i sommar. Jag ser helt sjuk ut, mitt ena öga är helt konstigt och jag ser helt 'dead serious' ut.. Inte kul alls.., och det passet ska jag ha nu i 5 år, alltså tills jag är 18, blää! Nu precis var jag och min lillebror ute på gräsmattan utanför oss (viskängen..) i det härliga vädret och spelade fotboll och spelade in en liten video som antagligen kommer senare ikväll eller imorgon! Igår satt jag ute på balkongen i shorts och käkade glass, riktigt skönt var det att känna att det verkligen är vår nu.., det var ju närmare 20 grader igår och det får en att längta ännu mer till sommaren!
Ha det bra! Kram<3


Du är Köng!

2013-04-17 · 17:34:09

Veckans blogg på bloggen, kommentera bara att du är med :D

2013-04-18 · 09:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback