FOTO & VARDAG

Onsdags outfit

Kofta-Adidas // T-shirt-New Yorker // Galaxy tights-Ebay
Hej! Sitter och kollar på family guy.., älskar det programmet, hah :) Dagen har väll varit helt ok. Vet inte vad jag ska hitta på, om jag antingen ska kolla på pll eller inspereras från weheartit.. Vi får se vad jag hittar på! :) Ute är det grått och trist, och så har det varit hela dagen.. blä! Vaknade med tinitus idag.., uuusch, vet inte vad det beror på, antagligen att hunden skällt i mitt öra, eller nåt..Men ja.., ha det bra, Kram<3


heej! gillar du 1D noveller? :D
har just börjat på min tredje novell. kika gärna in och säg vad du tycker?! skulle betyda mycket och hoppas du stannar! :D kram

2013-04-10 · 17:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback