FOTO & VARDAG

Osocial på en fredagkväll

Bilden tog jag när vi var i en skog för typ en vecka sedan :)
Hej!
Åhhh!, Jag blir bara så glad att jag fått in en design nu, och att jag faktiskt klarade av det, snabbare än jag trodde.
Har blivit helt beroende av pretty little liars (pll) som jag började kolla på i onsdags eftermiddag, det finns tre säsonger och jag är på avsnitt 11 på säsong 1, haha.., så det kommer ta lååång tid att kolla klart! Men asså det är sjukt bra, sjukt spännande och bara så värt att se! Love it' Jag och filippa har det nu som ett litet intresse att kolla på. Ligger inne på mitt rum och bara allmänt kollar runt på internet. Känns skönt att komma igång igen nu med att blogga eftersom jag inte gjort det nu på 2-3 dagar, hah. Känns inte ett dugg kul att blogga när designen ser blä ut, men det har jag ändrat på nu! Hoppas ni alla har en härlig fredag med massa godis.., på tal om godis; MÅSTE UT OCH SPRINGA IMORGON!!, Kommer inte att hålla vad jag lovat mig själv.., alltså att gå ut och springa :(
Kram<3 


sv: åh va härligt! 9 veckor är ju liksom ingeting och sen kommer ju helger och röda dagar in, nice!

2013-04-06 · 10:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback