FOTO & VARDAG

Dagens humor

 
Ja, det här är bara så sjukt kul så man bara typ trillar av stolen.. Kanske inte denna men på youtube finns så sjukt många andra på youtube :) Får mig att skratta när jag kanske inte mår bäst.
Idag stannade jag hemma från skolan eftersom jag har sjukt ont i huvudet och lite så. Imorgon är vi lediga (YEEEEEEES) och sen är det ju bara två dagar till i skolan och sen är det SPORTLOOOOOV! 'Me gusta lov'..
Nu ska jag ta lite frukost, lyssna på musik, läsa imagines och kanske kolla på nån film också.., idk :)
Ha en bra dag alla fina, kramisar<3
Btw. Mina galaxy tights kommer idag!!!!! Överlyckliiig :) Kommer såklart bilder på dem sen.., om dem inte skickats tillbaka till kina igen, men det tror jag inte ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback