FOTO & VARDAG

Gårdagens bilder från Danmark

(ser inte så weird ut som på den sista bilden..)
La aldrig upp bilderna igår eftersom jag mådde skit, hade typ migrän eller nåt och bara låg ner hela kvällen..
Var inte så länge i Danmark igår och det var svinkallt så jag tog inte så många bilder. Men det var kul! Vet inte riktigt än vad jag ska göra idag.., blir väll antagligen att sitta hemma och vila? Ja, vi får se.. Ha det bra! Kram<3


SV: Typ samma , haha!

Har lagt ut en tävling på min blogg där du kan vinna en valfri vara från fiaz.se , var gärna med och tävla!:)

2013-02-24 · 13:24:03

Fina bilder! :)

2013-02-24 · 16:12:40

Fina bilder, vart i Danmark var du? :)

2013-02-24 · 22:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback