FOTO & VARDAG

Just sit down for a minute and think about everything

...Och, det var precis det jag gjorde. För en stund sedan, efter skolan åkte jag och pappa en sväng till pålsjö med hunden och gick ifrån skogen ner till havet. Riktigt mysigt var det.., men kallt. Man känner att våren börjar komma nu, men det är fortfarande väldigt kallt, även om solen står på, nej men det var mysigt! Jag bara satt och kollade ut över havet och tänkte på allt. Sjukt skönt! Det behövde jag efter all stress i skolan. Nu ska jag ta det lite lungt och kolla lite bloggar och sånt! Men ni får ha det superbra! Kraaam<3


älskar dina bilder, så fina! tack för att du kommenterar och läser min blogg varje dag, betyder jätte mycket <3
kram

2013-02-28 · 21:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback