FOTO & VARDAG

Mitt rum:

Hej! Skrev för ca. en vecka sedan att jag hade gjort om lite på mitt rum.., så ungefär så ser det ju ut nu ^^
För en gångs skull blev det bra, och nu ska jag verkligen försöka hålla i med att ha städat (önska mig lycka till..), även fast att jag nog inte kommer lyckas med det, hahah! Sorterade även bort en hel del "skit", så nu blev det lite mer luftigare och så :) Har mina kläder i tre garderober nu också så ja.. Men nu ska jag nog hoppa in i duschen, har gått i pyjamas nu i tre dagar typ.., urk :s Men det är väll mysigt det med :)
Ha det bra, kram<3


Jättefin blogg :) Jag har en blogg om 1D, kika gärna in om du vill :)
Kram <3

2013-02-23 · 15:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback