FOTO & VARDAG

Torsdags helvete.., typ

Hej! Ursäkta språket.., men det har inte gått nåt vidare idag för min del. Det började med att det var värsta snö-kaos-ovädret när jag cyklade hem.., min mascara rann och rann och alla bara stirrade ut mig :/ Sen nu när jag kommit hem så funkar ju såklart inte internet skiten.., och sen nu när klockan närmar sig 6, JA MEN FUNKAR INTERNET! Man bara.., jo men tack! Så ja.., för mig har det inte varit den bästa eftermiddagen, men det flöt på rätt så bra i skolan! Så för att lungna ner mig lite, så tar jag och rundar av med lite one direction, Up all night albumet, haha! Hoppas er dag varit betydligt bättre iallafall!

Tack så hemskt mycket för att ni deltar i 'veckans blogg' tävlingen! Absolut sista chansen är ju imorgon att anmäla sig, sen väljer jag ut vinnarna, tror att jag väljer ut dem imorgon vid typ 3/4/5 tiden! Så kika in då, och jag 'kontaktar' alla som deltagit när vinnarna valts ut, 2-3 stycken! Så kom igen, jag har inte valt bloggar ännu! KRAAAM <3
Mina skor som kom igår med posten, ÄLSKAR DEM! Vad tycker ni? :)


Sjukt snygga ! :)

sv: Jag har vart i skolan och träffat en vän. Vad är planerna för ihelg?
kram

2013-02-07 · 19:22:35

Det är torsdag idag ?

Svar: HAHA, oj... Shit, det tänkte jag inte ens på, var typ helt stressad.. :D
Kajsa Leidersdorff Nord

2013-02-07 · 20:51:40

sv: Ska inte göra så mycket ihelg, kanske går på fest om jag orkar. Ha en fortsatt bra kväll! :)

2013-02-07 · 21:15:05

Åh vad snygga skor! :D

Svar; Nä, min kompis fyllde 20, jag fyller om en månad..haha!
Kram!

2013-02-07 · 22:05:19

Snygga skor! :)

2013-02-08 · 18:17:28

Snygga skor!

2013-02-09 · 00:58:08

Snygga skor!

Hur mås det? :)

2013-02-09 · 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback