FOTO & VARDAG

Bio-kväll

Hej!
Var på bio innan med Filippa. Vi såg mammas pojkar.., den var bra, kanske lite långtråkig, men annars var den ganska rolig! :) Bio är ju sånt man inte går på så ofta, iallafall inte jag. Men det är ju bara så sjukt mysigt, speciellt som idag,vi hade nästan hela biosalongen för oss själva, det satt bara 2 stycken i mitten och vi satt längst bak!
Men det ska iallafall bli sjukt skönt med helg nu, att kunna sova länge och bara chilla hela dagen..
Vad gör ni/ har gjort denna fredagkväll?
Kram<3


Vartifrån är din design? ^^

Svar: Tror att den kommer från bloggdesign.se, men är inte säker.., min kompis satte in den till mig, för hon har samma på sin, fråga henne! :) http://www.filippasfokus.blogg.se
Kajsa Leidersdorff Nord

2013-01-12 · 19:34:24

Jag hade också tänkt se mammas pojkar snart. :P Så den är sevärd trots att den är lite långtråkig?

2013-01-13 · 10:10:23

Sv: Vad bra! Då ska jag se den! :P

2013-01-13 · 15:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback