FOTO & VARDAG

I must be in heaven, cause I'm looking at an angel

Hej!
Ännu en kall dag har gått.., asså jag vill inte säga att den varit tråkig, Men inte så kul heller.. Det är liksom aldrig "kul" i skolan... Tråkigt, men sant. Ja, men nu är jag iallafall hemma.., Jag tror jag måste dra mig ut och fota, för det är så fint väder, sol och snö!, kan inte bli bättre.. Har stängt in mig i ett rum.., för min hund är så "patetisk" eller vad man ska kalla han.. Nej men han håller på och bits och hoppar ganska mycket (eftersom att han är valp), och om han inte hoppar och bits så slickar han en, och det tycker inte jag är så mysigt! :/ Känner att jag har lite ont i magen, så jag ska gå och ta en cookie så blir det nog bättre! Ha det bra alla fina ni.., Kraaam<3
Bilder i repris.., men det är iallafall min lille vovve Rush :))
Jag vet, jag ser helt knasig ut..


Sv: Tack! Fin hund! (:

2013-01-17 · 23:40:48

Fin blogg!

2013-01-19 · 09:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback