FOTO & VARDAG

Say you only love her when you let her go

Hej! Sitter och lyssnar på bruno mars.., efter en lååång dag i skolan, slutade vid 4! Usch, segt.. Men ja, är hemma nu och ska väll snart börja med lite läxa.., får se om jag pallar, gick upp halv 6 imorse så jag är sjukt trött. btw, Håller på att redigera, eller är i princip klar med en video nu, som jag spelade in igår, med min katt.. Får se om jag vågar lägga upp den.., den är lite så konstig :) Jag är med i den också (y) Men ja, ha det braa! Kraam<3
Inte så jättekul inlägg precis... :)


-visst var dem söta? :') Sent svar, men jag hade en bra helg :) Hade du? ^^

2013-01-21 · 18:19:40

allt bra med dig? :)
http://nattstad.se/wendela

2013-01-21 · 18:24:43

Jättefin blogg du har tjejen, du kommer gå långt! (;
Hur mår du? ♥

2013-01-21 · 20:36:25

-tänk om man hade en sån söt hund! :'). Så bra ^^

2013-01-22 · 07:59:41

Hej! Tänkte bara kolla om du har lust att kolla in på våran blogg med fanfictions, läsa de och lämna en kommentar om vad du tycker! Och om du gillar dem, stanna kvar såklart :) Would totally make our day, thankyou! Grym blogg, keep up the good work girl! Lots of love. (Ficsgirls.blogg.se)

2013-01-22 · 10:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback