FOTO & VARDAG

Seg dator.. :c

Heej!
Gör ingenting just nu.., satt precis och väntade på att min extremt sega dator skulle komma in på blogg.se. Allt går typ segt idag.., nej men skolan är seg, jag är seg, vädret är segt, min dator är seg, min cykel är seg.. Nej men nu ska jag inte vara så negativ.., men med tanke på allt det där så är vintern inte en favoritårstid.., inte nu längre iallafall, har typ inte åkt någon pulka alls i vinter! Bara en gång, och då åkte jag på en sopsäck.. :s Men ja.., hoppas iallafall på bättre tider, längtar ihjäl till helgen! Ska bara bli sjukt skönt at slippa gå upp så tidigt och slippa gå till skolan.., och så ska jag och Filippa till stattena och prova balett på lördag! (y) Fett niceee :))
Nu ska jag plugga matte och sen ska jag äta hemmalagad pizza :D
Ha det bra, och tusen tack för att ni tar er tid att läsa min blogg, Kram på er<3
DAAAMP, GÅR INTE ATT LADDA UPP BILD, MIN  DATOR LAGGAR! :(((



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback