FOTO & VARDAG

Imorgon åker vi..

..Till Italieeen!
Usch.., natten var hemsk! Mådde illa på kvällen och gick inte och la mig förrän 2. Kände mig jättepigg ( jag drack både kaffe och cola på kvällen). Kändes verkligen totalt omöjligt att sova, så jag tänkte "ja, men jag kan ju sätta på en film så kanske jag blir lite tröttare..", men nej.., jag fick inte sova. Inte förräns halv 6 på morgonen slocknade jag. Har alltså bara fått ca. 4 timmars sömn.Inte kul. Så idag blir det tidig läggdags! Ska snart hoppa in i duschen. Har precis packat väskan, och man kan ju säga att det blir lite mer än en väska. Ska ha med både kamera och stativ.
Imorgon ska vi ha kommit till tyskland, och där ska vi också övernatta. Det finns wifi på hotellet i tyskland och även dem andra vi ska bo på på vägen hem, så jag ska försöka uppdatera imorgon kväll.
Ha det bäst! Kram♥
Kommer sakna min lilla bebi ↓♥
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback