FOTO & VARDAG

Min sommar 2013

Italien
 
Yeey!
Om mindre än 2 veckor drar vi mot Italien. Vi ska bila ner dit, och planerar att vara borta i 2 veckor. En hel vecka ska vi bara ligga på stranden och bli bruna! Och jag ska fota.., det ska bli riktigt kul! Något jag ser framemot med andra ord :)
 
› Mulseryd
Sommaren känns faktiskt inte "äkta" om man inte varit i mulseryd! Det är typ världens mysigaste ställe! En liten sommarstuga i småland i en stor mysig skog med massa blåbär och en stor fin sjö med massa fiskar i.
 
Göteborg
Min moster, min morbror och hälften av mina kusiner bor där. Vi är alltid där "minst" 2 gånger om året. Det är alltid så mysigt att komma upp där och hälsa på alla :)
 
Skateholm
Ja, där var jag ju för någon månad sen. Det är alltså ett hus på landet utanför Ystad. Ganska mysigt är där faktiskt, men ganska långt ifrån civilisationen eller från mina vänner.
 
Filippa
Bilder från filippas instagram, @filippalundgren
Ja, Henne ska jag hänga en hel del med i sommar. Och det ser jag verkligen framemot. Vi ska åka longboard, ha superkul, tälta (hoppas jag..), paddla kanot och ja.., ja vet inte allt! Men världens bästa vän är det i alla fall
 
Grilla, bada, sola & spendera tid med familjen
Ja, det ↑ är väll det jag kommer göra när jag inte gör något annat. Grillad mat är ju typ det man mest längtat efter när det gäller sommaren.., att sola och bada också! Ja, det är ju bara så skönt att bara ligga på stranden, i solen :)
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback