FOTO & VARDAG

Just you and me, the rain can't wash that away

2 bilder från kolonin när vi var där i förrgår
Hej! Hoppas allt är bra med er :)
Har precis ätit. Innan det var jag med Filippa. Vi åkte till city gross och köpte lite godis och cola, sen stack vi hem till henne och kollade film och skrattade. Tjockisar är vad vi är.., men det är ju sommarlooov. Kommer sakna henne nu, ska vara borta från varandra nu i tre veckor, om inte mer.. :'(
Jag är ledsen men jag har noll inspiration. Ännu roligare (inte riktigt..) är det när man varje gång loggar in och ser: 0 kommentarer & 13 besökare (som högst). 
Depp-listan spelas om&om igenoch ja.. Depp depp depppp. Inget bra sommarlov.., det kan man ju förutse.
Kärleken går de inget vidare med.., det är väll liksom bara inte min tid just nu..
Ni får ha det super! Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback