FOTO & VARDAG

Nya Vans & Fint väder

Hej hopp! Det är superfint väder. Jag och Rush ligger på verandan och gassar i solen. Rush har fått allergi så han är lite trött, hoppas han blir bättre snart! ♥
Mina vans kom igår. Kan tala om att jag är riktigt glad över det. Dock så tycker jag att dem är lite för neon aktiga.., fast efter nån månad kommer man nog inte se det lika tydligt. Vi fick sluta redan vid 12 idag. Vi städade i skåpen och så. Nu är vi lediga i 4 dagar, sen är det bara måndag kvar och sen är det sommarlov! Kan inte fatta det riktigt.. Men gud vad skönt det ska bli! Ska försöka uppdatera mer, och även fotografera mer. Skolan tar upp så sjukt mycket tid! Om inte jag skulle gått i skolan skulle här varit mycket bättre uppdatering! Dumma skola.. Men skolan ska vi snart slippa i flera månader, yeyy! Ha de gött. Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback