FOTO & VARDAG

Trött måndag

En bild på mig från helgens strand visit.
Hej! Usch vad trött jag är.. Känner för att gå och lägga mig nu, när klockan är 6! Pappa kommer hem sent idag och jag går och väntar på mina vans.. Imorgon kommer dem troligen. Skoldagen var riktigt slapp idag och det var inte så mycket som behövdes göras. Imorgon ska sjuorna på beach handboll. Såklart hoppas vi på att Elineberg vinner :) Jag ska inte vara med eftersom handboll inte är en av mina starkaste sidor, men såklart hänger jag med ner och kollar på! Uppdateringen går sakta framåt.. Det får nog vara så ett tag, för om jag inte känner att jag har något speciellt att blogga om, så kommer bloggen att bli ännu tråkigare än vad den redan är.. Jag lovar att det kommer bli bättre i sommar, eller till sommarlovet.., det är ju sommar nu!.. typ?
Ja.., det var det jag hade att komma med för idag! God natt. Och Kram♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback