FOTO & VARDAG

Dag 3: Några pinsamma saker jag varit med om

Jag är med om pinsamma saker hela tiden.. Det händer oftast i allmänheten, alltså på stan eller bussen och sånt. Kan berätta en sak som hände förra veckan på bussen..; Så det var morgon, klockan var väll kvart i 8, och jag och Filippa skulle ta bussen till skolan. Så vi stod och väntade på busshållplatsen, och tillslut kom bussen. Filippa klev på först, och "pep av sitt kort" i den korthållaren. Sen var det min tur, så han gubben som körde bussen tryckte på dem knapparna (trodde jag) som han slår in om det ska vara ett barn osv. så jag sa "en halv" och satte mitt kort mot korthållaren. Sen fick han värsta dampet bara för att jag satt kortet innan han hunnit trycka in en halv på knapparna. Så han hade värsta lektionen med mig där att man måste hålla kortet en bit ifrån och vänta tills han sagt till och blablabla.. Så jag bara pinsaaaamt.. När han äntligen tryckt in en halv och haft klart sin lektion så gick jag bak och satte mig hos filippa, (Läääängst bak..), Fatta alla blickar man fick, alla kolla på mig som jag var värsta idioten. Dem är idioter som stirrar ut mig och snear mig som f*n!
När jag varit mindre har det hänt såna pinsamma saker att jag pruttat och sånt.., t.ex när jag gick på simskola och vi alla satt i en ring i simhallen, för dem höll på att sänka bassängen, alla var helt knäpp tysta.. Så rätt som det är så släpper jag värsta brakaren och en annan tjej frågade läraren "Vad var det?", hon bara, "Jag vet inte, det var nog bassängen eller nåt". Fy vad skämmigt, där satt jag i min rengbågs baddräkt och skämdes, 6 år gammal..
Bjuder på en flipp bild..


Haha gud så roligt!

2013-03-25 · 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback