FOTO & VARDAG

Dag 5: Hur jag blev en directioner

Hej! Har inte kunnat blogga idag eftersom jag skulle ladda upp videon, och mitt internet laggade och ja, massor..
I hate my computer! :(
Vet att det blir lite "bakvänt" nu.., men videon om "Dag 4" håller på att laddas upp nu.. Länkar den senare :)
Det var förra sommaren, 2012. Jag var nere i ystad i ett hus som min pappa har. Så jag fick bara för mig helt plötsligt att jag skulle söka upp one direction på youtube, vilket jag gjorde. Hade kollat på dem innan också men inte riktigt vetat vilka dem var och så.. Men efter att ha kollat på några videor blev jag typ helt besatt och så höll jag på resten av dagen. Tillochmed när vi åkte till stranden låg jag bara med mobilen och kollade på dem. Man blev typ helt kär.. Och då skaffade jag twitter och försökte hänga med så gott som det gick. Stalkade dem som in i. Nu vet jag i princip allt om dem här fem killarna. Innan var jag ännu mer "obsessed" och sånt än vad jag är nu.. Min "favorit" (tycker såklart om alla.., men man brukar ju tycka om en extra mycket..)är Harry, han är nog den populäraste, inte därför jag gillar han, han är bara speciell :)  Massa kommer säkert kommentera nu att "HARRY ÄR MIIIIIIIIN" och sånt.., men jag bryr mig inte, för det är omoget och jag tror ni vet lika mycket som jag hur liten minimal chans man har.., asså jag har ärligt talat nästan gett upp det där nu. Men man kan ju alltid ha drömmar? Ja.., jag tycker bara att det är så sjukt awesome att dem tagit sig från en tredje plats i x-factor till att dem idag har miljontals fans i hela världen som väntar på att få träffa dem,  och en av dem är jag :)
Är fortfarande med dem, röstar på dem i olika saker, lyssnar på deras musik, och försöker bara allmänt supporta dem. För dem har förändrat mitt liv, iallafall nu, och det är jag faktiskt glad över, för när du inte har någon där för dig, så finns alltid dem där för dig, nånstans, i dina tankar.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback