FOTO & VARDAG

Dag 6: Framtidsdrömmar/planer

Man kanske inte direkt kan kalla det drömmar.., men nåt åt det hållet.

  • Flytta till/ Åka till London, Vill jättegärna dit! Hade varit kul att fota där. Tex. Big ben och alla små och stora gator.
  • Resa jorden runt med Filippa, - Är något som jag ser fram emot :) Hade varit sjukt kul att resa runt med sin bästa vän. Har typ inte alls varit utomlands mycket med min familj, så det hade varit kul!
  • Arbeta som bloggare & fotograf,  Att börja tjäna pengar på bloggen i framtiden och även utvecklas mer inom foto, kanske köpa bättre kamera när jag blir äldre osv.
  • Träffa One Direction, Hade inte sagt nej till en autograf och kanske en bild? Eller iallafall se dem live på en av deras konserter!
    Har inte så mycket mer planer än det.. :)
    ( Är sjukt trött nu, alltså de tär tredje gången jag skriver om detta inlägget nu, och om jag lägger upp något efter detta så kommer detta försvinna.., och det är så jag gjort nu ett antal gånger! :/)
    Bilder från weheartit

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback